30 May 2011

Salam Penghargaan dari ADMIN




Assalamualaikum.....

Alhamdulillah akhirnya blog aku dah jejak 100 orang.....bersyukur aku...

walaupon bagi diorang yang dah expert2 buat blog tu sampai folower diorang 10000 lebih orang tu...

tapi aku bersyukur ada juga yang sudi jadi folower aku...

thanz kepada

Nur Ain

dan

Ana MarchcumelLow (Call Kecik)

yang menolong aku design blog ni.....jasa anda akan sentiasa di kenang...heheheh...

Anyway aku buat blog ni just nak share somthing yang berbeza dengan korang..thats why aku kategorikan banyak jnis post kat blog ni...

yelah aku pon xtau cita rasa korang macam mana....

tapi yang aku pelik kenapa lelaki yang jadi folower blog aku x sampai 7 orang???isy....

nak kene bagi ganas kot blog aku ni bru diorang sudi jadi folower blog aku...heheheh ....

kalau korang ada apa2 kritikan yang membina boleh lah tulis kat dalam shout mix aku xpon kalau korang nak kritik aku secara personal.....korang boleh emel aku kat hazizulhafiz@ymail.com

Anyway thanz sangat2...semoga persahabatan kita akan berkekalan k......:)







No comments:

Post a Comment