15 February 2013

MY Convocation UniKL 2012

               


       Assalamualaikum...Post kali ni aku just nak cerita pasal Majlis Konvokesyen aku (Unikl ). Aku convo pada 07 OCTOBER 2012. Mula-mula aku malas nak pergi convo ni..yela sebab DIPLOMA je pon kan..Tapi selepas kawan2 aku call aku je ajak pergi convo aku pon pergi lah. Boleh lah jumpe kawan2 lame aku ........

       Aku bersyukur sangat sebab selepas beberapa berjuang untuk kekal time study dulu akhirnye aku berjaya juga tamat juga study aku.Maklumlah aku time sekolah dulu ambik aliran Elektrik Domestik. Ambik 7 subjek je pon. Time mula/mula nak applied nak msuk study dulu  kat UniKL aku tak boleh register online sebab aku just ambik 7 subjek. Time tu minimum nak masuk study kat Unikl 8 subjek. So nak study punye pasal aku pergi ke interview terbuka UniKL kat BAGUNAN MARA MELAKA. Alhamdulillah aku berjaya diterima masuk study kat sana. Nak study kat oxford asyik kene reject je dapat study kat Unikl BMI pon dah cukup bagus. Banyak juga kenangan aku time study kat sane....


 Cume kenangan manis aku yang paling manis sekali ialah time hari pertama aku study kat sane aku dapat jumpe kembali kawan aku time kecik selepas beberapa kiteorang lost contactAku pon sampai sekarang x ingat name betul dia sebab pelik sangat ..Lagi pon aku panggil dia ASHA... Kenangan buruk pula mestilah time asyik kene repeat subjek je tiap semester... HAHHAHAHA.......

Anyway selepas beberapa tahun tinggalkan UniKL BMI ni rase rindu plak suasana kat sana. Rindukan assignment..Rindukan Final Exam....Ada perasaan nak sambung study tapi Sekarang ni belum masanye lagi..Ada rezeki dan ada umur Insyallah aku akan sambung study lagi.

Kat bawah ni adalah gambar time rhearsal kiteorang pada  05 october 2012 di PICC...



Kat bawah ni pula photo time aku convo..Lame juga aku kene duduk dalam bilik tu. Sesi aku start pukul 2 petang n habis nak dekat pukul 5. Seronok juga rupenye time majlis Konvokesyen ni..sebab rase macam diri di hargai even setakat DIPLOMA ...heheheh....



Ni jer photo yang aku dapat kongsi kan. Kepada pihak Finance UniKL BMI jangan lupe pulangkan duit deposit dengan balance yuran pengajian aku ok :)..


No comments:

Post a Comment