05 November 2013

TESTIMONI DARI AGEN TOPUP

Di sini saya sertakan beberapa testimoni yang diberikan oleh agen kami di SS EASY MOBILE ( http://reload1malaysia.com ) yang telah menyertai kami. Ini adalah testimoni yang ikhlas daripada mereka selepas mereka menyertai kami di SS EASY MOBILE sebagai seorang agen topup easyreload. Adakah anda juga ingin menjadi seperti mereka? Daftar sebagai seorang agen topup easyreload sekarang.
topup, top up, easyreload, easy reload, topup celcom, topup murah, agen topup, mymode, ezytopup, ezytopup topup, kad topup, bisnes topup, kerja kosong, peluang pekerjaan, kerja sampingan, perniagaan topup, celcom, maxis, digi, topup maxis, topup celcom, topup digi, statistik pengguna telco, statistik pengguna maxis, statistik pengguna celcom, statistik pengguna digi, italk, umobile, prepaid, malaysia prepaid, agen prepaid, prepaid top upNama : dollyallyta
Negeri : Johor Bahru, Johor.
Salam satu malaysia dan selamat sejahtera.
Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada SS EASY MOBILE kerana telahmenyediakan perkhimatan easyreload yang sangat mudah,cepat dan menarik. selepas menjadi ahli agen topup selama sebulan perasaan saya sangat gembira kerana sebelum ini saya hanya duduk di rumah sebagai suri rumah  tapi kini saya telah membuka perniagaan menjual topup secara kecil-kecilan di rumah, walaupun keuntungannya tidak besar tetapi saya dapat merasai keseronokan menjual topup kepada orang ramai yang memerlukan.. bak pepatah orang tua2 sikit-sikit lama lama jadi bukit:-)
Nama : Neemy
Negeri : Kota Kinabalu, Sabah.
SS EASY MOBILE mempunyai yuran daftar yang rendah berbanding yang lain kerana saya pernah menyertai perniagaan yang sama seperti ini dengan modal (yuran daftar dan modal masuk) yang sangat tingggi dan saya ditipu setelah beberapa kali menambah modal. Saya cuba menyertai SS EASY MOBILE kerana modal yang rendah. Setelah menyertai SS EASY MOBILE  saya benar-benar tertarik dengan kelebihan-kelebihan yang sedikit demi sedikit ditunjukkkan. Ia senang dan cepat. Saya tidak perlu tunggu lama selepas bank in untuk menjual reload kepada pelanggan lain. Penambahan modal juga boleh dilakukan pada bila-bila masa termasuklah semasa cuti minggu. Terima kasih SS EASY MOBILE kerana memberikan peluang perniagaan seperti ini.
topup, top up, easyreload, easy reload, topup celcom, topup murah, agen topup, mymode, ezytopup, ezytopup topup, kad topup, bisnes topup, kerja kosong, peluang pekerjaan, kerja sampingan, perniagaan topup, celcom, maxis, digi, topup maxis, topup celcom, topup digi, statistik pengguna telco, statistik pengguna maxis, statistik pengguna celcom, statistik pengguna digi, italk, umobile, prepaid, malaysia prepaid, agen prepaid, prepaid top upNama : Wan Mohd Farid Bin Wan Abdul Manaf
Negeri : Wakaf Bahru, Kelantan.
Salam warga SS EASY MOBILE.
SS EASY MOBILE merupakan satu-satunya bisnes easyreload yang menawarkan yuran pendaftaran termurahDengan harga yang istimewa. Saya telah ditawarkan untuk bertukar daripada agen biasa kepada master agen. SS EASY MOBILE juga merupakan satu sistem topup yang mudah dan menjimatkan kerana agen dapat menjalankan bisnes menggunakan YM. Disamping itu, saya amat menyokong pelbagai promosi yang telah ditawarkan oleh SS EASY MOBILE. SS EASY MOBILE banyak membantu bisnes kecil-kecilan saya kerana SS EASY MOBILE mudah, jimat dan menyenangkan.
Nama : Aspalela Binti Abdul Rahman
Negeri : Triang, Pahang.
Salam 1 malaysia buat semua warga SS EASY MOBILE.
Bisnes easyreload merupakan bisnes yang menguntungkan buat sayaSebagai seorang pelajar, saya juga dapat membuat bisnes dengan modal yang rendah dan menguntungkan. Dengan hanya yuran pendaftaran yang terendah, saya telah dapat memulakan bisnes saya. Untuk lebih menjimatkan. Saya dapat berurusan dengan menggunakan ym sahaja. SS EASY MOBILE memang menguntungkan.
topup, top up, easyreload, easy reload, topup celcom, topup murah, agen topup, mymode, ezytopup, ezytopup topup, kad topup, bisnes topup, kerja kosong, peluang pekerjaan, kerja sampingan, perniagaan topup, celcom, maxis, digi, topup maxis, topup celcom, topup digi, statistik pengguna telco, statistik pengguna maxis, statistik pengguna celcom, statistik pengguna digi, italk, umobile, prepaid, malaysia prepaid, agen prepaid, prepaid top upNama : Rizal Bin Mohd Hafdzi
Negeri : Jerantut, Pahang.

Menjadi agen SS EASY MOBILE memberi saya banyak peluang untuk berkomunikasi dengan ramai orang sama ada secara nyata atau pun menggunakan kuasa talian selular atau pun internet. Selain daripada menawarkan peluang perniagaan SS EASY MOBILE jugamemudahkan agen menggunakan nilai kredit prepaid untuk diri sendiri dan keluarga dengan harga yang luar biasa melalui komisen yang disediakan. SS EASY MOBILE juga menyediakan ruang dalam internet untuk mencapai matlamat tersebut melalui sembang sosial ‘facebook’,'web site’ serta penggunaan ‘Yahoo Messenger’. Beserta dengan pelan perniagaan serta urusan server yang pantas melalui sms segalanya cukup mudah untuk anda memulakan sesuatu dalam hidup anda!
Nama : Wan Mohd Sukri b Wan Ishak
Negeri : Kajang, Selangor.
Salam 1 malaysia kepada warga SS EASY MOBILE.
Sebagai pelajar IPT, penggunaan handphobe amatlah tinggi di kalangan pelajar. Oleh itu dengan bisnes SS EASY MOBILE, saya dapat menjadikan handphone saya sebagai aset bukanya liabiliti. Dengan pendaftaran sekali seumur hidup serta murah mampu menolong mendapatkan side income yang lebih. Walaupun keuntungan yang tidak besar namun sayamampu menolong rakan2 serta keluarga yang memerlukan top up ketika saat2 genting. Oleh itu jadikan handphone anda sebagai aset bukanya liabiliti :p
topup, top up, easyreload, easy reload, topup celcom, topup murah, agen topup, mymode, ezytopup, ezytopup topup, kad topup, bisnes topup, kerja kosong, peluang pekerjaan, kerja sampingan, perniagaan topup, celcom, maxis, digi, topup maxis, topup celcom, topup digi, statistik pengguna telco, statistik pengguna maxis, statistik pengguna celcom, statistik pengguna digi, italk, umobile, prepaid, malaysia prepaid, agen prepaid, prepaid top upNama : Fakharudin
Negeri : Seri Manjung, Perak.
Salam 1 malaysia kepada semua, menjadi agen topup sedikit sebanyak membantu saya. Saya telah upgrade ke MA sebab saya ingin memberi peluang kepada diri saya dan org lain untuk berniaga. Saya sebagai seorang pelajar IPT amat memerlukan topup sepanjang masa dan sukar untuk mendapatkannya di sekitar rumah sewa saya termasuk juga apabila saya mengikuti yang dianjurkan pihak IPT di luar kampus SS EASY MOBILEtelah banyak membantu masalah saya. Ketika dikampung pula, saya yang menjadi penjual topup kepada sedara-mara saya, kerana ketika kenduri atau ada keramaian mereka malas nak ke kedai beli topup. Terima kasih SS EASY MOBILE kerana memberi khidmat yang pantas dan berkesan.


No comments:

Post a Comment