22 September 2013

PELAN PEMASARAN BISNESS TOPUP




"TANGGUNGJAWAB BERSAMA  UNTUK MEMBERI"

PELAN PEMASARAN
Bagaimana anda boleh menjana pendapatan lumayan sebagai Agen topup i - Reload?Jom lihat bagaimana 3 STRATEGI pemasaran yang menguntungkan jika anda mendaftar sebagai ejen jual topup bersama i-Reload.
[STRATEGI 1] Menjana pendapatan sebagai penjual topup


Contoh anda seorang Agent(A) mendapat keuntungan celcom 4%. Anda mempunyai modal rm100.00. Anda menjual topup celcom rm10,syarikat akan potong Rm9.60 daripada modal anda. Baki dalam modal rm90.40. rm10 x 4% = 40sen adalah keuntungan anda.. Jika anda jual rm50 dah dapat untung rm2.00! banyak tue.. Kalo sebulan jual rm500: 500 x 4% = rm20 ... WAHHHHH!!! dapat untung rm20 ringgit!! sape nak bagi melainkan anda jadi ejen topup bersama i-reload

[STRATEGI 2] Menjana pendapatan dengan mendaftarkan ejen


Yuran pendaftaran ejen (downline) anda ditetapkan sendiri oleh anda; Cas sebanyak RM10 sahaja bagi setiap pendaftaran downline anda (x kira pakej A atau B). RM10 akan DITOLAK dari MODAL ANDA. CARA DAFTAR DOWNLINE KLIK SINI Cth: Anda seorang Agent(A). Yuran untuk setiap pendaftaran Agen anda tetapkan ialah RM15. Seorang kawan anda berminat untuk menjual topup dan ingin mendaftar sebagai Retail di bawah anda. Dia akan membayar RM15 kepada anda untuk pendaftaran tersebut dan anda mendaftarkan dia sebagai Agen. Hasil keuntungan yang anda memperolehi: RM15 (Yuran pendaftaran) - RM5 (cas syarikat) = RM10. RM10 untuk satu pendaftaran downline, agak lumayan bukan? Jika sebulan anda berjaya mendaftarkan seramai 30 orang sebagai Agen anda, keuntungan yang anda dapat ialah RM10 X 30 = RM300. Jika letak yuran RM50: RM50 (Yuran pendaftaran) - RM5 (cas syarikat) = RM45. Itu baru pendaftaran untuk Agen, tidak termasuk pendaftaran pakej lain di bawah anda.(^_^).. MEMANG UNTUNG!
TIPS: LEBIH TINGGI ANDA DAFTAR LEBIH TINGGI UNTUNG DAN LEBIH BANYAK PILIHAN DOWNLINE UNTUK MENDAFTAR (^_~)

[STRATEGI 3] Menjana pendapatan dengan melalui sistem affiliate
Cara Penggunaan Sistem Affiliate:


InFra FyfAh salah seorang ahli affiliate yang dah berjaya.
Sila add rakan-rakan anda untuk join group ini dan sama-sama belajar.



1) Agen hanya perlu promote link sahaja dan semua proses pendaftaran akan di uruskan oleh kami.
2) Agen2 tidak dibenarkan untuk mengisi sendiri borang pengesahan bayaran.
3) Jika agen ingin mendaftarkan sendiri agen dan bayaran di buat terus, agen tidak perlu menggunakan sistem ini.

Kami akan proses pendaftaran mengikut step. Kami akan mendaftarkan agen berdasarkan maklumat yang di hantar melalui borang pengesahan bayaran dan SMS yang di hantar.

ARAHAN:

Sila pastikan semua pelanggan yang klik pada link anda ikuti arahan dan step seperti di bahagian pendaftaran.
Semakin ramai downline anda, semakin banyak komisyen yang anda dapat. Adakah mustahil untuk anda menjana pendapatan LIMA ANGKA dengan topup? Cuba anda gabungkan kedua - dua pelan tersebut, berapa yang anda akan dapat?
P/s: Pengiraan ini hanyalah contoh, pendapatan sebenar mungkin di luar jangkaan bergantung kepada usaha anda sendiri.
“JADILAH PENGGUNA BIJAK,WALAU PUN DAPAT JIMAT SEDIKIT SAHAJA,TAPI LEBIH BAIK DARIPADA ANDA TOPUP SETIAP HARI TAPI TIDAK DAPAT APA_APA“
Anda boleh menjana 2 sumber pendapatan HEBAT
1. Pendapatan daripada Yuran pendaftaran agen
2.Pendapatan daripada jualan topup
Strategi lagi,melawan sifat malu anda!!

Mula dengan sambilan,jangan malu2 malu kucing,buat macam tak buat tapi buat.MAsalah kita bila dah join program2 macam ni ialah Malu,segan takut orang cakap dan macam-macam perkara yang tak kena ngan tempat.

Memang lah Bangsa kita ni sinonim ngan malu dan segan tapi biar bertempat.Jangan malu nak bukak mulut bagitahu kawan2 tempat kerja dengan 7 patah perkataan yang paling mudah auzubillah, "nak top up cari aku,any time"kalu takleh wat ni bagi tahu kat adik atau akak,kalau takleh gak ngan mak ayahkalau takleh gak,maknanya kena belajar bahasa isyaratlaa..

Kalau budak2 melayu yang merempit boleh tunjuk taiko superman dengan motor menentang arus tak takut mati,apa masalah kita yang tak bleh nak bersuara memajukan diri kita? bukan nak suruh bersabung nyawa beb!! nak suruh usaha biar poket kita berduit,
biar gaji tak besar tapi side income jual top up masyuk.....

Pada sesiapa yang ader masalah segan tahap extreme terutama yang takut nak bercakapa atau promote pada orang bleh share ngan aku, aku akan share beberapa siri pengalaman yang aku lalui mana tau bleh bagi idea kat korang macam mana nak atasi maslah takut tak bertempat ni.




Berminat?
Sekiranya anda berminat, bolehlah:

Cara pertama:
Membuat bayaran di mana-mana  cawangan  akaun bank Maybank di Cash Deposit ATAU terus ke Maybank2u.com.
Nombor akaun : 104031063333
Nama: HAZIZUL HAFIZ BIN ROSLI
No.Telefon : 019-3659923
Selepas membuat pembayaran,SMS kan kepada saya:
1) Nama  penuh anda
2)Negeri tempat anda menetap
3) Pakej yang dimahukan (contoh: pakej (A)
4) Nombor telefon yang ingin anda daftarkan (Untuk plan A anda boleh  daftarkan maksimun 5 no sahaja manakala untuk pakej B anda Cuma boleh daftarkan hanya 1 number sahaja )
5) Tarikh pembayaran bank (Pastikan resit di simpan sebagai rujukan)
6) Waktu (jam dan minit) pembayaran bank
7) Jenis bank
Contoh: Neelofa/Melaka/Pakej A/013456789/09 SEPTEMBER 2013/0900
dan hantarkan ke 019-3659923
Perlu di ingat saya boleh mendaftarkan anda setiap hari bermula dari pukul 9.am hingga pukul 5 pm sahaja. Lagi bagus kalau saya boleh daftarkan anda semua pada setiap hari AHAD kerana kerja saya sebagai seseorang supervisor yang terlampau memerlukan komitmen saya untuk berurusan dengan orang atas dan memerlukan saya untuk meeting sehingga malam dan kadang kala saya perlu out station untuk membuat Site Survey untuk check dan upgrade kan system telco company yang sedia ada sekarang ni . ERKK…  dah macam robot lagaknya…heheheheh……


Cara kedua
Sesiapa yang mengenali diri saya,anda boleh berhubung dengan saya di Facebook dengan nama Konspirasi Terlarang, atau boleh terus menghubungi saya di 019-3659923. Sekiranya kita tinggal berdekatan,atau anda mampu memberikan wang tunai kepada saya terus,maka anda terus menelefon saya di nombor ini.
Anda juga boleh menghubungi saya di email budakbisness@gmail.com
Sekiranya anda masih ragu-ragu dengan saya,anda boleh mencuba menelefon saya. Demi Allah,tidak ada keraguan di dalamnya,malah ianya bukan sesuatu yang haram. Saya merupakan pelajar di universiti Kuala Lumpur telah di ajar dan di didik supaya menjadi seorang usahawan kerana kami adalah anak-anak warisan MARA.

No comments:

Post a Comment