02 March 2011

Video Game Favourite aku ..huhuhh PES 2011


Sebagai seorang student..kadang2 stress juga dengan seorang student ni...dengan anugerah Assignment yang berlambak2 dari lecturer lah...ada aktiviti OUTDOOR lah..macam2 lah aktiviti so kalau aku nak hilangkan stree aku...slalu aku main GAME lah...

Game Favourite aku ..tngok pic kat bawah ni pon korang dah tau kan??
hhuhuhu...
PES 2011.....
sangap giler lah men game ni..........
aku boleh menghadap  24 jam lah dengan benda ni.......
huhuhuhuhu......


PES 2011 ni memang best...
Grafik dia memang terbaik lah......
sound pon best.....
MOTION dia lagi banyak dari PES 2010.....
dengan berlatar belkang MESSI (player Angertina) sebagai background dia.....
PES 2011 memang berbeza dari PES yang sebelumnya......

aku dah main 6 bulan dah...sejak dari tahun lepas...
huhuhu......

x rugi korang cube game ni k.....

xkan nak main POKER jew kan...
pastu nak rembat cip orang......
hahahahahahahah.....



Ni PES 2011 Liga Malaysia...serius best.....kire ni 5 Credit Hour pnye subjek lah..hahahah


Terbaik x Liga Malaysia ada dalam PES 2011?huhuhuh

Teka lah sapew mamat di atas tu??huhuhuh

No comments:

Post a Comment