30 March 2011

SK PANGKALAN TLDM 2 sentiasa di hati ku

Assalamualaikum…post untuk kali ni aku nak ceritakan pasal aku…..hehehe asyik postkan novel je kan so biarlah kali ni aku ceritakan tentang diri aku….hahahah……
Nama aku Hazizul Hafiz.Aku dilahirkan di W.P Labuan pada 03.12.1990.Ketika berumur  5 tahun aku tadika di TADIKA TELUK MUROH.Secara jujurnya time sekolah tadika dulu memang aku dikategorikan sebgai seorang yang lembab..hehehhe….selalu juga kene buli time tadika duku that’s why sekarang aku suka buli orang….:)Dri darjah 1 until darjah 4 aku sekolah di SK PANGKALAN TLDM 2. Di Lumut Perak.Ayah aku bekerja sebagai Tentera Laut so sku pon skolah lah kat skolah situ…..Serius skolah tu banyk mninggalkan kenangan manis pada diri aku..Tapi Alhamdulillah lah skarang ni dapat balik contct kawan2 yg prnah skolah kat TLDM 2 dulu….. Nilah pic yang ada time aku sekolah rendah dulu....hehehe

sekolah sini best sebab disiplin memang tip top.Budak2 plak baik2 belaka so timeaku sekolah kat sini memang aku rase happy lah.....tapi x best sebab cikgu2 kat sini garang2 belaka....aku stiap tahun xpernah mised kene rotan lah sebb kenakalan aku dulu...hahahhahaha alangkan bagusnya masa boleh diputarkan kembali....


Pagar Depan SK Pangkalan TLDM 2



Padang Hoki SK Pangkalan TLDM 2


Tempat aku selalu ponteng kelas dulu


Kelas aku dulu :)

Lepas 3 bulan lebih aku skolah kat situ ayah aku kne transfer kat Pengerang Johor. So aku sempat sekolah kat sini just selama 3 tahun 6 bulan je..so kalau ada kawan2 yang pernah 1 sklah rendah dngan aku..add lah aku k...aku btol2  rindukan korang :)



No comments:

Post a Comment