04 January 2014

Posting Pertama Di Tahun 2014

Assalamualaikum semua...Korang apa citer. SELAMAT TAHUN BARU yer...Sorry late wish..maklumlah banyak komitmen lain di akhir tahun ni. Anywah di tahun yang baru semoga dapat membina perniagaan yang baru selain BISNES TOPUP dan BISNES SUPPLIER GADGJET. Untuk kerjaya semoga boss bermurah hati memberikan kenaikkan gaji setimpal dengan kenaikan harga utiliti yang di umumkan kerajaan tahun lalu.    Tahun 2014 adalah tahun yang amat mencabar kerana kita telah di cabar dengan keadaan ekonomi yang tidak menentu di peringkat global. Jadi sebagai seorang pengguna yang bijak anda di sarankan untuk menceburi BISNES BERSANDARKAN ONLINE sebagai side income anda untuk menampung perbelanjaan kehidupan anda. Saya menjangkakan perniagaan berasakan online akan meningkat berbanding tahun lepas kerana mempunyai pasaran yang amat luas di samping boleh mendapatkan harga yang murah berbanding dengan hargi di kedai bersifat fizikal.
Tahun 2014 telah di mulakan dengan kekalahan mengejut MANCESTER UNITED VS TOTENHAM di mana juara bertahan ini memulakan perlawanan yang amat memboringkan musim ini. Di samping itu di negara kita telah memulakan hari pertama persekolahan dengan kes pelajar sekolah tersepit kepala di kerusi. Sampai sekarang admin masih terpikir macam mana pelajar itu boleh terpikir nak buat kerja tu. Admin masa sekolah pon agak hyperactive tetapi tak da lah sampai nak buat perkara tu. Untuk tahun ni admin berharap mengumpul aset sebanyak mungkin dengan PELABURAN INSURANS merupakan aset admin yang pertama untuk tahun ini. Mesti korang tak paham kenapa admin menyatakan INSURANS adalah aset admin? Siapa yang memahami pasal dunia INSURANS dia akan memahaminya.
Selain itu admin ingin berkecimpung dalam dunia perniagaan perniagaan ONLINE. Dimana admin ingin menjual POWER BANK DAN SMARTPHONE di alam maya. Untuk langkah pertama admin ingin mencari partnership di area MELAKA dan JOHOR sebagai langkah permulaan. 
Selain itu admin menjangkakan permintaan menjadi AGEN TOPUP kakn terus meningkat pada tahun ini akibat dari kesedaran mereka tentang penjimatan yang akan mereka dapat bila sertai BISNESS TOPUP ini.
Akhir kata Admin ingin mengucapkan terima kasih kepada anda yang menyokong / support blog ini. Semoga hubungan kita berkekalan dan admin ingin memohon maaf kepada semua pengunjung blog ini jikalau ada yang admin post dalam blog ini menyinggung perasaan korang semua.

No comments:

Post a Comment