27 January 2013

WARNA WARNI SEKSUAL



Tahukah anda, warna juga memainkan peranan dalam menentukan sejauhmana keinginan anda terhadap seks. Ha… jadi jangan sewenang-wenangnya memberitahu orang lain, apakah warna kegemaran anda, kerana dari warna, mereka akan tahu sikap dan keinginan seks anda. Erm… anda juga boleh menilai personaliti dan keinginan seks seseorang itu melalui warna kegemarannya. Ayuh semak warna sensasi seksual pasangan anda!

Warna Hitam – mereka yang sukakan warna ini mempunyai keinginan seks yang hambar. Mereka juga berkemungkinan bersikap agresif terhadap perkara-perkara yang menimbulkan kemarahan atau menyebabkan mereka tertekan. Si penggemar warna hitam suka menyalahgunakan seks dan berkemungkinan melakukan keganasan sebelum melalukan seks.

Warna Putih – si penggemar warna putih merupakan golongan yang ekstrim. Golongan ini cukup mudah dipengaruhi oleh perkara-perkara yang menjurus kepada seks. Mereka juga sanggup melakukan apa sahaja untuk menunaikan keinginan seks mereka. Golongan ini juga suka melakukan sesuatu perkara yang ganjil demi menarik perhatian orang ramai di sekelilingnya.

Warna Kuning – berdasarkan sumber, warna kuning digemari oleh golongan homoseksual. Ha… jangan cepat melatah, bukan semua orang yang sukakan warna ini homoseksual. Cuma mereka yang sukakan warna ini adalah seorang yang lemah-lembut dan penyayang. Jadi anda sendiri tahu bagaimana keinginan seks mereka bukan? Erm, mereka amat berhati-hati dalam melakukan seks bersama pasangan mereka.

Warna Oren – golongan ini dikatakan akan berkhayal terlebih dahulu sebelum melakukan hubungan intim. Mereka akan mengandaikan diri mereka sebagai pelakon yang menghayati watak dan memberikan komitmen serta persembahan yang terbaik, dalam lakonannya. Malah mereka juga menggunakan bait-bait kata yang lembut dan penuh bermakna dalam memenuhi kehendak khayalan mereka.

Warna Merah – si penggemar warna merah digelar ‘harimau’. Mereka dikatakan mudah terangsang dengan apa jua perlakuan pasangannya, biarpun ia tidak mengghairahkan. Golongan ini juga menikmati hubungan intim dalam apa jua keadaan.

Warna Hijau – mereka yang sukakan warna hijau dikatakan naïf dalam melakukan hubungan intim. Mereka adalah golongan pencinta agung, yang bersikap ‘gentle’ tetapi tidak ghairah. Si penggemar hijau adalah mereka yang taat dan setia kepada pasangannya. Tentunya anda tidak akan risau menjadi pasangan mereka kerana mereka sememangnya seorang calon yang terbaik.

Warna Biru – mereka yang sukakan warna biru dikatakan pasangan yang baik. Mereka bersikap penyayang, ikhlas, dan agak sensitif. Golongan ini akan melayan pasangannya dengan lembut dan tidak akan menghampakan. Hem.. mereka juga bukan jenis yang suka berfoya-foya di luar rumah. Bertuahnya anda!

Warna Coklat – mereka yang meminati warna coklat dianggap setia pada cinta. Ayat-ayat cinta juga sering bermain di bibir mereka. Mereka seorang yang sensitif dan apabila merajuk, mereka akan mengambil masa yang lama untuk berbaik dan seterusnya melakukan hubungan seksual.

Warna Kelabu – Ha… anda penggemar warna kelabu? Mereka yang meminati warna kelabu adalah golongan yang teragak-agak dalam melakukan sesuatu. Mereka juga berpendapat hubungan badan dilakukan hanyalah untuk melepaskan ‘tension’, tidak lebih dari itu. Aik kenapa macam tu? Tak baik… jangan lepaskan tekanan harian anda kepada pasangan, lebih-lebih lagi semasa melakukan hubungan seksual!

Apa jua yang anda baca di atas ini adalah ramalan semata-mata. Harus diingat, anda boleh membacanya tetapi jangan memepercayainya. Mungkin apa yang dituliskan di atas ini, hanya boleh dijadikan panduan dan landasan dalam anda mengenali mereka yang berada di sekeliling anda. Selamat menilik!


No comments:

Post a Comment