21 February 2011

Reunion SMKDB/J.S.E.S SPM Batch 2011



Pada 3/02/2011 aku menghadiri reunion UPSR ops salah taip plak...Reunion untuk batch SPM Tahun 2007...Reunion ni di buat di Bowling International Centre MITC ...reunion ini diadakan untuk mencari bakat2 muda untuk mewakili negara ke olimpik London 2011...hhahahaha..gurau jew....Reunion ni di plan untuk merapatkan hubungan persahabatan kitorang ...maklumlah masing2 ada yang dah berkahwin..ada yang dah kerja...ada yang lebih awal meninggalkan kitorang...memang wajar reunion ini di adakan......so sangat gembire bile dapat bertemu semula kawan2 ...


Reunion ini dah lame dah kiteworang Rancang...pada mulenye nak buat kat Port Dickson.....best juga buat kat PD....heheheh..tpi plan di ubah last minit......Reunion kali ini Penyelia or mem besar kali ialah husna....kalau nak kenal dengan dia pergi kat Facebook aku ko cari jew name nuna....confirm jumpew...maklum lah name pelik2 kan...
heheheeh....jangan marah husna ekh...
hahahahaahhaah..........

Reunion ni....15 orang je yang datang..turut mencemar duli time reunion kitorang hari tu adalah penari yang paling hot si Skolah kitorang iaitu aida,adik syaza...dah mcam chinese dah adik dia tu.....sape lagi ekh... rasenye tu yang aku ingat....hehehhehe

Kebanyakkan kawan2 aku sume fizikal dah berubah.....dulu time sekolah badan kecik.....bilew jumpew ambik badan besar alam...termasuk aku...hehehehehhe......
memang nampak perubahan yang agak ketara fizikal kawan2 ku...hehehehe

Lastly hope reunion akan datang lebih ramai  join this event k......
bilew pergi reunion hari tu teringat kawan2 yang sudah meninggalkan kami....
suhaida (5 mpv katering)
cak oi
hope ALLAH menempatkan diorang di kalangan orang2 yang beriman.....
:(

lastly view lah pic2 yang aku ambik time reunion hari tu.....pic ni jew yang dapat aku post kan sebab kawan2 aku sume kedekot xnak upload pic2 time reunion hari tu....heheheheheheheheeheh.....



Cover depan reunion kami



Budak paling cute SMKDB


Samseng2 yang sudah insaf

Budak fanatik dengan bowling


Aweks cun skolah kitorang..
syaza kirim salam kat adik k..
heheheh

fiza dan anas (donat)


No comments:

Post a Comment