03 March 2014

Kita Hidup Pada Zaman Yang Lebih Mencabar

Assalamualaikum semua..Sihat tak korang? Harap korang semua sihat selalu okay......Dah lama aku tak update blog aku ni kan...Mesti korang rindukan aku. Bulan lepas aku agak buzy skit. Projek Celcom LTE banyak yang datang..Out station kat rembau dan JB lah....and then kene pindah rumah so thats why aku tak berkesempatan update blog ni.
Aku nak tanya korang lah...Korang puas tak dengan apa yang korang miliki sekarang ni? Kalau korang tanya aku lah..aku tak puas dengan apa yang aku miliki sekarang ni. Hopefully Allah sentiasa murahkan rezeki aku dan panjangkan umur aku supaya aku berkemampuan mencari rezeki. Banyak cita2 aku yang tak tercapai lagi ni.
Sekarang ni susah betol nak dapat kerja yang betol2 kene dengan jiwa kita. Hopefully one day aku akan memiliki perniagaan sendiri. Bolehlah bantu keluarga aku....
Okaylah ni jew luahan aku. Atcully aku tengah pisang ni..hahahahah.....Sekejap ke dah bulan 3...Tak sabar menanti bulan ramadan......heheheheh.....

No comments:

Post a Comment