19 October 2013

Untung BISNES TOPUP lebih banyak dari makan gaji!


Untung BISNES TOPUP lebih banyak dari makan gaji!

Ramai orang salah faham yang bisnes topup ini untung sangat sikit. 

... Kenapa?

Ramai orang salah anggap antara bisnes topup dan bisnes jual topup.

(jika tidak pandang jauh ke hadapan)

Apa beza bisnes topup dan bisnes jual topup?

----------------------
Bisnes Topup
----------------------

Bisnes topup adalah salah satu nama yang lebih luas. Bisnes ni tidak tertumpu hanya pada jualan topup sahaja.

.....Habis tu tumpu dekat mana lagi?

Bisnes topup akan melibatkan beberapa katagori untuk jana pendapatan darinya. Antaranya:

1. Penjualan Topup.
2. Pendaftaran Agen Baru.
3. Komisen Jualan Agen.
4. Khidmat Nasihat Perniagaan. (jika layak)

Bisnes topup adalah lebih luas dan skop lebih luas. Peluang untuk bisnes topup lebih besar berbanding bisnes jual topup.

------------------------------
Bisnes Jual Topup
------------------------------

Bisnes jual topup adalah sebahagian dari kategori bisnes topup sahaja. 

Bisnes jual topup hanya tertumpu pada aktiviti menjual topup dan keuntungan sangat sedikit.

... Kenapa untung sikit?

Sebab bidang dan modal yang anda nak laburkan dalam bisnes jual topup kecil. Jadi untung pun kecil.

------------------------------
Konsep Bisnes
-----------------------------

Sejauh mana kita melaburkan duit.

Sejauh mana kita berusaha.

Sejauh mana kita bertindak.

Sejauh mana kita berfikir.

..... akan menentukan sejauh mana perniagaan dan pencapaian yang kita boleh capai.

STOP!! Jangan Bayar Kepada Saya Dulu!

Saya tidak mahu anda pilih Bisnes Topup atau Bisnes Jual Topup tanpa anda tahu faedahnya.

Saya sedia bantu anda.

Hubungi Segera ==>> 019-3659923
Ohh!!

Saya agak sibuk untuk layan ramai orang. Jadi saya akan layan 10 orang yang terawal sahaja.

OPP! Saya segan nak call / call tidak di jawab?

Tak ada masalah.

SMS <DAFTAR> Hantar Ke : 019-3659923

MAAF! Jika Lambat, Saya Tak Layan. Hubungi
segera sebelum terlepas peluang ini.

No comments:

Post a Comment